شارژ مستقیم ایرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این شارژ مستقیم ایرانسل کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.
ایرانسل کارآفرین برتر استان خرید شارژ تهران شد (دی ۸۹)• ایرانسل جوایز جشنواره خرید شارژستاره های فناوری ایران را درو کرد (اسفند ۸۸) ایرانسل برنده جایزه ملی مدیر خرید شارژیت پروژه ایران در سال ۸۸ شد (آبان ۸۸)• شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل مؤدی نمونه مالیاتی سال خرید شارژ شد (تیر ۸۷ )• اهدای لوح تقدیر تو خرید شارژسط رئیس جمهور به مدیرعامل ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (اردیبهشت ۸۷) • ایرانسل برترین سرویس دهنده مخا خرید شارژراتی سال کشور شد (اسفند ۸۷ )
گفتني‌است محدوده خدمات ارزش‌افزوده مبتني بر محتوا بسيار گسترده شارژ مستقیم ایرانسل و متنوع مي‌باشد،‌ لذا به مرور ساير انواع اين خدمات نيز جهت آشنايي بيشتر معرفي خواهند شد.
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز شارژ مستقیم ایرانسل دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.
۱ منوی شارژ مستقیم ایرانسل اصلی ۷۰۰ *۱۴۰#
حذف از "فهرست طلایی" رایگان شارژ مستقیم ایرانسل
10-مسدود شدن PIN شارژ مستقیم ایرانسل code Enter Puk
شارژ مستقیم ایرانسل
Windows Phone: سیستم‌عامل ویندوز فون توسط شرکت مایکروسافت برای گوشی‌های هوشمند ساخته شارژ مستقیم ایرانسل می‌شود. این سیستم‌عامل از یک صفحه‌کلید مجازی برای نوشتن متن استفاده می‌کند که امکان ارسال خندانک‌ها را در متن فراهم کرده است. همچنین امکان بررسی املای درست کلمات و حدس زدن کلمات در حین نوشتن در این صفحه‌کلید وجود دارد. این سیستم عامل امکان اتصال یک صفحه‌کلید فیزیکی را هم به گوشی می‌دهد.
2- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه شارژ مستقیم ایرانسل ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
شارژ مستقیم ایرانسل
1 به نظر من که مبین نت بهتر هست. من که بدون اینکه ایرانسل رو حسابش شارژ مستقیم ایرانسل کنم مبین نت گرفتم و خیلی راضی هستم.سرعت دانلودشم که 100 تا 120 بعضی وقت ها 150 هم میرسه...شما هم خواستی بگیری مبین بگیر بگو بیان تست بگیرن جای خونتون اگه از سرعتش خوشت نیومد همونجا پول 8 یا 12 تومن رو بده و ازشون نگیر...موفق باشی
• رمزگشاها شارژ مستقیم ایرانسل
من شارژ مستقیم ایرانسل ایرانسل دو سالی هست دارم و تا حالا یک بار هم نتونستم درست استفاده کنم ازش ..
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت شارژ مستقیم ایرانسل پوشش، توسط رایانه اش به اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!
• محتوای علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومیاهانت و هجو نسبت به مقامات، شارژ مستقیم ایرانسل نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و مواد 609 و 700 قانون مجازات اسلامی) افترا به مقامات، نهادها و سازمان حكومتی و عمومی( بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات و 697 قانون مجازات اسلامی) نشر اكاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه مقامات، نهادها و سازمان های حكومتی( بند 11 ماده 6 قانون مطبوعات و 698 قانون مجازات اسلامی)
تعرفه مكالمات اپراتور دوماپراتور دوم تلفن همراه در تعريف تعرفه‌هاي خود اعلام كرده است که از تاریخ ۱۳۸۶/۸/۳۰ طرح تعرفه «دقیقه‌ای» دیگر ارائه نشده و بنابراین تمامی مشترکین ایرانسل به طور خودکار در سیستم صورتحساب به طرح تعرفه «ثانیه‌ای»منتقل شدند.ايرانسل اعلام كرده است: مشترکین می‌توانند به دلخواه خود، هر یک از دیگر طرح‌های تعرفه موجود (آبی، قرمز و طلایی) را انتخاب كنند. اين اپراتور تعرفه‌هاي خود را در سه طرح دائمي، اعتباري و پيام‌رسان اعلام كرد.اما در طرح دائمي، اشتراك ماهانه 7500ريال و سپرده رومينگ مبلغ 2 ميليون ريال بود كه اين شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ طبق قوانين مربوطه قابل بازگشت است. در اين طرح تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ام‌تي‌ان ايرانسل 8/32 ريال در ثانيه و 499 ريال در دقيقه، همچنين تماس از ام‌تي‌ان ايرانسل به ساير خطوط داخل كشور 10/42 ريال در ثانيه و 625ريال در دقيقه محاسبه مي‌شود.
شارژ مستقیم ایرانسل
• در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های ویژه کاربران کم کصرف و پرمصرف، ۵٪ تخفیف، شش ماهه، ۷٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۰٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۲٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد. در صورت پرداخت سه ماهه سرویس‌های نامحدود، ۷٪ تخفیف، شش شارژ مستقیم ایرانسل ماهه، ۱۰٪ تخفیف، نه ماهه، ۱۲٪ تخفیف و در صورت پرداخت یک ساله، ۱۵٪ تخفیف، به مشترک تعلق می‌گیرد.
من اینترنت ایرانسل دارم . واقعا عالیه . مبین نت ندارم . ولی کیفت سیگنال ایرانسل درشهر تهران کمتر از 50% نخواهد شد در بخشها زرد و الان من با کیفیت 80-90 درصد در مرکز شهر (اطلاعاتش در تنظیمات مودم هست) میگیرم . سرعت 512 با تفاوت 59-67 کیلوبایت می باشد . شاید در هر دقیقه به مدت 2 یا 3 ثانیه سرعت بیاد روی 20-30 ولی جا در جا سرعت را جبران میکنه و میره روی 100-130-160 شارژ مستقیم ایرانسل و در کل 100 مگ رو بین 25-28 دقیقه دان میکنه . آپلودش آشغال هست . بین 5-14 کیلو بایت . حتی به 16 هم نخواهد رسید .
2- شماره 140 را وارد کنید. شارژ مستقیم ایرانسل
• کد آهنگ مورد نظر خود را در شارژ مستقیم ایرانسل یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ بفرستید.• کد دستوری # ۷۷۷ * را از تلفن همراه خود شماره گیری کرده و منوی آن را دنبال کنید.
۲۱ طرح‌های تعرفه شارژ مستقیم ایرانسل اعتباری ۷۰۰-۷-۱ *۱۴۰*۷*۱#
تروجان چیست؟ و شارژ مستقیم ایرانسل چگونه در مقابل آن ایمن شویم؟
ایرانسل می کوشد با ارائه سرویس های متنوع و کاربرد های جدید و جذاب برای تلفن همراه، جامعه ایرانی را با فناوری روز دنیا همراه کند. ایرانسل در جدیدترین گام خود، یکی از جذاب ترین فناوری های شبکه تلفن همراه را به ایرانیان عرضه می کند.تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاده از سرویس آهنگ پیشواز، دیگر مجبور نیستید که تماس گیرندگان تان را با صدای شارژ مستقیم ایرانسل معمولی «بوق...بوق» در انتظار بگذارید. بلکه می توانید این صدا را برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند، مطابق میلتان به یک قطعه موسیقی یا آهنگ خاص تغییر دهید
از دیگر قابلیت‌های سرویس آهنگ پیشواز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:کپی آهنگ پیشواز یک مشترک دیگر: ممکن است هنگامی که شما با یک مشترک دیگر ایرانسل تماس می‌گیرید و آهنگ پیشواز او را می‌شنوید، از آن آهنگ خوشتان بیاید و مایل باشید که آن را برای خط خودتان فعال نمایید. در این هنگام کافیست همزمان با شارژ مستقیم ایرانسل پخش این آهنگ پیشواز، کلید ٧ و سپس کلید # را فشار دهید.خرید یک آهنگ پیشواز با قابلیت تغییر در زمان‌ها و مناسبت‌های مرتبط: با خرید این نوع آهنگ پیشواز، در زمان‌های مختلف آهنگ‌های مرتبط با مناسبت روز بر روی خط شما فعال می‌شود. به عنوان مثال با فعال‌سازی آهنگ پیشواز دعای روزانه ماه رمضان، شما تنها هزینه یک آهنگ را می‌پردازید ولی در هر روز دعای مربوط با همان روز بر روی خط شما تنظیم می‌گردد. علاوه براین با خرید برخی دیگر از این نوع آهنگ‌ها، در واقع چند آهنگ مختلف از یک رده یا نوع خاص به شما تعلق می‌گیرد که به صورت اتفاقی در زمان های متفاوت بر روی خط شما فعال می‌شود.

سرویس حجمی وایمکس شارژ مستقیم ایرانسل داتک تلکام- ویژه کاربران پرمصرف
شماره شارژ مستقیم ایرانسل رمز ۵ تا ۸ رقمی: ۱۱مثلا اگر بخواهید رمز شماره ۱۲۳۴۵ باشد باید در پیامک خود بنویسید:حال می‌توانید با دستور زیر به سیم‌کارت‌های ایرانسل دیگر شارژ بفرستید(بین کدها هیچ گونه فاصله ای وجود ندارد):رمز ۵تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *راه دیگری نیز وجود دارد. شما می‌توانید به جای دستور بالا، کد زیر را به شماره ۱۱۱۲ پیامک کنید (از چپ به راست):شماره رمز ۵ تا ۸ رقمی:مبلغ مورد نظر (ریال):شماره دریافت‌کننده شارژمثال: می‌خواهیم مبلغ ۱۰۰۰ تومان به شماره ۰۹۳۶۱۱۱۱۱۱۱ شارژ بفرستیم. فرض کنید رمز ۱۲۳۴۵ را برای خود تعیین کرده ایم.راه اول: دستور زیر را در گوشی خود وارد کنید:
شارژ مستقیم ایرانسل
4-استفاده از نقص های نرم افزارها ( شارژ مستقیم ایرانسل تروجان از طریق ایرادهایی که در نرم افزارهایی مثل مرورگرهای اینترنتی، مدیا پلیرها و مسنجرها وجود دارد، به کامپیوتر کاربر نفوذ می کند.)
۵ تغییر زبان به شارژ مستقیم ایرانسل فارسی ۷۰۰-۲-۱ *۱۴۰*۲*۱#
هیچکس تنها نیست...همراه‌اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه در خاورمیانه و با پوشش‌دهی گسترده در ایران اقدام به ارائه سرویس کیف پول همراه نموده است. پوشش‌دهی و زیرساختهای گسترده همراه‌اول باعث می‌شود به شارژ مستقیم ایرانسل راحتی در تمامی مناطق ایران بتوانید از خدمات جیرینگ بهره‌مند شوید. تنها کافی است سیم‌کارت (اعتباری یا دائم) همراه‌اول داشته باشید تا کلیه امور مالی خود را با سهولت و آرامش خاطر انجام دهید.
قوانین اختصاصی سایت پردیس همراه اولسایت پردیس همراه اول و تمامی بخش‌ها و محتواهای آن متعلق به همراه اول و همکاران وی می‌باشد و هرگونه سوء استفاده، کپی‌برداری، تولید مجدد، انتقال و یا ذخیره قسمتی و یا تمام بخش‌های مختلف و محتوای این سایت بدون مجوز مکتوب همراه اول ممنوع می باشد. تلاش برای صدمه زدن به سایت پردیس، پایگاه‌های داده‌ی آن، زیرساخت‌های شبکه‌ی مخابراتی که از طریق پردیس با واسطه یا بلاواسطه در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، ممنوع بوده و در صورت انجام آن، پردیس در قطع خدمات به مشترک یا مسدود نمودن حساب کاربری کاربر مختار می باشد. در هنگام ثبت نام شما باید قوانین سایت را به صورت کامل مطالعه نموده و موافقت شارژ مستقیم ایرانسل خود را با مفاد آن اعلام نمایید. مشترک متعهد می‌شود که هر گونه اطلاعاتی که در این سایت وارد می‌کند شامل موارد زیر باشد. در غیر این صورت پردیس می‌تواند حساب کاربری مشترک را مسدود نماید: اطلاعات صحیح باشد.حاوی مطالب منافی عفت، خلاف شرع، عرف و قانون جمهوری اسلامی و در جهت اغراض غیر اخلاقی، غیر انسانی و غیر قانونی نباشد.
GPRS APN : mtnirancellبقیه مقادیر رو دستکاری نکنید !!!سپس دکمه Done زده و به فهرست اتصالات برگردید سپس Irancell رو پیدا کرده و دکمه Launch رو بزنید و منتظر شارژ مستقیم ایرانسل بمانید تا صفحه پیش فرض باز شود.
شارژ مستقیم ایرانسل
براي درخواست كنترل اينترنتي حساب يك پيام كوتاه با متن e-care شارژ مستقیم ایرانسل ارسال كرده و اگر در حال حاضر مشترك اين سرويس هستيد و رمز ورود را داريد فقط كافي است راهنماي استفادهپیام کوتاه فارسی بزنید و تخفیف بگیرید!شركت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی كه بخش عمده متن هر پیام كوتاه ارسالی از سوی مشتركین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر پیام كوتاه برای تمامی سیم کارت های دائمی و اعتباری از ۱۶۰ ریال به ۱۰۰ ریال كاهش می یابد.به یاد داشته باشید كه تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام كوتاه داخل شبكه و خارج شبکه ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال بوده است.
اين نرم افزار ويروسها و ابزارهاي نفوذگري (هك) را متوقف مي كند. شارژ مستقیم ایرانسل و احتياج به update كردن بانك اطلاعاتي ويروس آن نيست و شما را در برابر آخرين ويروسها محافظت مي كند. و از اجراي نرم افزارهاي نامطمئن جلوگيري مي كند.
**در صورت غیر فعالسازی موقت، امکان اعمال تغییرات و تنظیمات ممکن خواهد بود و تنها تغییری که در سیستم ایجاد می‌شود این است که هیچ‌آهنگ پیشوازی برای تماس‌گیرندگان با شما پخش نخواهد شارژ مستقیم ایرانسل شد.
Name : شارژ مستقیم ایرانسل Irancell
تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف شارژ مستقیم ایرانسل و براي ساعات اوج مصرف 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
پشتيبان‌گيری و همگام‌سازی ساده با شارژ مستقیم ایرانسل کامپيوتر
تازه¬‌گی فضای سایبر و پیچدگی فهم روابط موجود در این فضابعضی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که فضای سایبر تا چه حد تازگی دارد. در سال ۱۹۶۹، وزارت دفاع تحت پروژه‌ی ARPANET شروع به اتصال محدود چند کامپیوتر کرد، و در سال ۱۹۷۲ کدهای تبادل داده‌ (TCP/IP) ایجاد شدند تا یک اینترنت اولیه را که قادر به مبادله‌ی بسته‌های اطلاعات دیجیتال باشد، تشکیل دهند.سیستم نام دامنه‌ی آدرس‌های اینترنتی در سال ۱۹۸۳ شروع شد و اولین ویروس‌های کامپیوتری در حدود همان زمان بوجود آمدند. شبکه‌ی جهانی (World Wide Web) در سال ۱۹۸۹ آغاز به کار کرد؛ معروفترین موتور جستجو، یعنی گوگل، در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و دایرة‌المعارف منبع باز ویکیپدیا در سال ۲۰۰۱ آغاز به کار کرد. در اوخر دهه‌ی ۱۹۹۰ شرکت‌های تجاری استفاده از فن‌آوری جدید را آغاز کردند تا تولید و فروش را در زنجیره‌های پیچیده‌ی تامین جهانی تغییر دهند. پهنای باند و مزارع سرور برای پشتیبانی از “پردازش ابری” ، که طی آن شرکت‌ها و افراد می‌توانند داده‌ها و نرم‌افزارهایشان را در وب ذخیره کنند، تنها همین اواخر بوجود آمده‌اند ICANN (شرکت اختصاص اسامی و شماره‌ها در اینترنت) در سال ۱۹۹۸ بوجود آمد، و دولت آمریکا تنها از ده سال پیش توسعه‌ی طرح‌های ملی جدی برای امنیت سایبری را آغاز کرده است. در سال ۱۹۹۲، تنها یک میلیون کاربر اینترنت وجود داشت؛ شارژ مستقیم ایرانسل طی ۱۵ سال این رقم به یک میلیارد رسید. در همان اوایل، طرفداران آزادی اندیشه اعلام کردند که “اطلاعات می‌خواهد آزاد باشد” و اینترنت را به عنوان پایان کنترل حکومت‌ها و “مرگ فاصله‌” ترسیم کردند. در عمل، حکومت‌ها و قلمروهای جغرافیایی هنوز نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما پراکندگی قدرت چیزی است که در این حوزه بارز است.
كوكي ها مكانيزم كاملي براي شناسايي نيستند، ولي كارهايي را ممكن مي سازند كه شايد بدون آنها انجام همين كارهاي ساده غير ممكن بود. در اينجا به بررسي چند مشكل كه از كارايي كوكي ها مي كاهد مي شارژ مستقیم ایرانسل پردازيم.
مشاهده شماره شارژ مستقیم ایرانسل های "فهرست طلایی" رایگان
اين كلاهبرداران وب سايتي شبيه به وب سايت يك كمپانب بزرگ و خوشنام مانند وب سايت بانك هاي بزرگ و كمپاني هاي سرمايه گذاري طراحي مي كنند تا وب سايت خود را به جاي آنها جا بزنند سپس تعداد زيادي ايميل به قربانيان خود ارسال مي كنند گويي اين ايميل از آن شركت بزرگ ارسال شده است در شارژ مستقیم ایرانسل اين ايميل حتي لوگوي آن كمپاني هم وجود دارد آنها معمولاً شرايط را اضطراري جلوه مي دهند و مثلاً از شما مي خواهند مراحلي را طي كنيد در غير اين صورت حساب كاربري خود را از دست خواهيد داد. و در اين ميان از شما حساب كاربري و رمز عبور را هم خواهند خواست. و همينطور تا حد امكان از شما اطلاعات بيشتري مي گيرند.
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد شارژ مستقیم ایرانسل زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است.
این كارت شارژ جدید، از هم اكنون در سراسر كشور در دسترس شماست.شـارژ رمـزدار (Logical PIN) شارژ رمزدار با خود پرداز (ATM) :شما می توانید از طریق دستگاههای خوپرداز هر یک از شعب بانک های ارائه دهنده سرویس "شارژ رمزدار شارژ مستقیم ایرانسل با خودپرداز" كه طرف قرار داد ایرانسل هستند، از میان گزینه های موجود، شارژ ۲۰ هزار ریالی را انتخاب كنید.
برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات شارژ مستقیم ایرانسل نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
وی یادآور شد: تعداد دفاتر ICT روستایی در این مدت با ۲۷۲ درصد رشد به ۴۷۸ دفتر افزایش یافته است. رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران تعداد دفاتر خدمات ارتباطی در استان اصفهان را شارژ مستقیم ایرانسل ۳۸۹ دفتر با رشد ۲۷۴ درصدی نسبت به شش سال گذشته عنوان و گفت: هم اکنون ۷ هزار و ۱۲۴ کیلومتر فیبرنوری و ۵۵۸ مرکز مخابراتی در این استان موجود است. وی اظهار کرد: تعداد سایت‌های تلفن GSM در استان اصفهان ۲۶۶ سایت با ۸۶ هزار و ۷۴ مشترک است.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: